Sterniku
co teraz?

BILL ANDERSON, CHRIS BEESON
Opisy różnego rodzaju trudnych, rzeczywistych sytuacji, które naprawdę zdarzyły się na wodzie, z zakresu praktyki morskiej, nawigacji oraz umiejętności podejmowania decyzji. Wiele przydatnych rad i wskazówek, mapki pomagające zrozumieć omawiane sytuacje i zdarzenia, diagramy, wykresy i kolorowe fotografie ...

 
powrót

info

Sterniku co teraz?
Autorzy: Bill Anderson, Chris Beeson

cena: 27,- zł

ISBN 978-83-7020-497-6
format: 12 x 19 cm
stron: 104
wydanie 1.
przekład: Krzysztof Mika
oprawa: miękka, foliowana
data wydania: 2011

polecamy

Książka „Sterniku co teraz?” została oparta na serii artykułów z popularnego miesięcznika „Yachting Monthly”. Zawiera opisy różnego rodzaju trudnych sytuacji, które naprawdę zdarzyły się na wodzie, z zakresu praktyki morskiej, nawigacji oraz umiejętności podejmowania decyzji. Podpowiada, w jaki sposób myśleć w sytuacji kryzysowej oraz zanim do niej dojdzie, dzięki czemu, gdyby zdarzyła się naprawdę, można będzie działać w sposób spokojny i metodyczny.

W książce można znaleźć wiele przydatnych rad i wskazówek, a zrozumienie sztuki żeglarskiej ułatwiają liczne mapy, diagramy, wykresy i kolorowe fotografie. Każdy z rozdziałów kończy się pytaniem: A co ty byś zrobił w tej sytuacji? Czytelnik może sprawdzić swoją wiedzę teoretyczną i umiejętności praktyczne, a prawidłowej odpowiedzi udzielają eksperci.

Od trafności i szybkości decyzji sternika zależy często los jachtu i załogi, a zdarza się, że wariantów postępowania jest wiele. Spokojne przemyślenie sytuacji na wodzie zanim zdarzą się naprawdę, sprawi że później sternik będzie bardziej pewny siebie, a żegluga bezpieczniejsza.

BILL ANDERSON żegluje od 50 lat. Jest członkiem RYA od roku 1972, kiedy zakończył karierę w marynarce wojennej. Jako dyrektor ds. szkolenia prowadził kursy i egzaminy na stopnie kapitańskie.

CHRIS BEESON jest redaktorem „Yachting Monthly”. Żegluje od ponad 30 lat na różnych jachtach jedno- i wielokadłubowych, na laserach i żaglowcach klasy J. Na na swoim koncie ponad 40 000 mil morskich, w tym rejsy transatlantyckie, regaty Fastnet Race oraz wyścig non stop dookoła Wielkiej Brytanii i Irlandii.

płatność i dostawa

Metody płatności

Przewidziane są dwie podstawowe metody płatności:

  • płatność elektroniczna (bezpieczna i szybka, wymaga od Klienta założenia konta w PayU) - umożliwia natychmiastową wysyłkę produktu (np. książki) do klienta, skraca czas oczekiwania na realizację zamówienia,
  • przelew bankowy / przekaz pocztowy - tradycyjny sposób płatności, zamówienie realizowane jest po zaksięgowaniu płatności na koncie bankowym Operatora.

Sposoby dostawy

Przewidziane są dwa podstawowe sposoby dostawy (firma kurierska i Poczta Polska):

  • kurier UPS (przesyłka typu kurier) - do dwóch dni roboczych - opłata: 14,00 zł,
  • poczta priorytetowa (przesyłka typu priorytet) - do trzech dni roboczych - opłata: 9,00 zł,
  • poczta tradycyjna (przesyłka typu ekonomiczna) - do pięciu dni roboczych - opłata: 7,00 zł.
Uwaga: dla zamówień na kwotę powyżej 100,- zł dostawa gratis. Dotyczy to zamówień łączonych obejmujących minimum dwie pozycje: np. e-kurs + książka, gadżet + książka, dwie książki lub więcej).

Wybór metody "przelew bankowy / przekaz pocztowy" zdecydowanie odwleka termin otrzymania zamówionego produktu do momentu zaksięgowania płatności na koncie bankowym Operatora. Sugerowane jest opłacenie zamówienia z zastosowaniem płatności elektronicznej np. PayU.

Wszystkie przedstawione ceny są cenami brutto (z VAT, PLN). Ceny ulgowe (PROMOCJA, RABAT, SPECJALNA) za produkty multimedialne oferowane są przez kupony rabatowe lub promocyjne (posiadające unikalne kody), kolportowane przez posiadaczy e-licencji instruktorskiej lub organizatorów imprez. Ceny ulgowe nie sumują się i nie podlegają kolejnym obniżkom.

Za opłacone zamówienie wystawiana jest faktura imienna lub na firmę (zgodnie z deklaracją kupującego, wg obowiązujących przepisów), która dostarczana klientowi jest w e-mailu.

Wszelkie prawa zastrzeżone 2013-2020 © EdukacjaŻeglarska.pl - Mariusz Zawiszewski

Brak połączenia z serwerem MySQL.
Błąd: